LG GBB539NSCFE grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539NSCFE grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

jones01 11-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Super koelkast en zeer handig die No Frost functie !
Zeer goed energie label !
En vooral zeer fijn om te onderhouden, een achterwand waar geen koelrooster op zit zoals bij alle andere koelkasten. Dus ook nog eens stofvrij ! Geweldig produkt

Tom VdB 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Ik woon alleen dus ik zocht een koelkast die zeer goed producten kan bewaren. Het probleem is als je een pakje beleg zoals salami opent, dat je vaak gedwongen bent om de komende dagen daar zoveel mogelijk van te consumeren .Je hebt geen 3 andere personen in huis om mee te eten dus je kan nooit veel voedselverpakkingen openen en aldus nooit echt gevarieerd eten...Vandaar dat ik een goede koelkast zocht met 0 zone.

Bovendien moest de koelkast energiezuinig zijn, A+++, je kan er alleen maar geld uithalen als je van in den beginne met energiezuinige toestellen begint.

Bij mediamarkt viel mijn oog al snel op de LG GBB 539 NSCFE. Daarbij viel meteen op dat er een actie van LG was waarbij je een gratis hombot kreeg. Ik had onmiddellijk interesse en na de reviews te bekijken bleek dit wel een kwalitatief product te zijn.

Ik vind dat de koelkast aangenaam ruikt, een aangenaam licht heeft en aangenaam opent. Ook de producten lijken goed te bewaren, en dat aan een zeer energiezuinig verbruik. Ook de wieltjes onderaan de koelkast zijn bijzonder aangenaam, je kan hem namelijk onmiddellijk zetten waar je wil, zonder hulp!

Er zijn echter ook enkele kleine minpuntjes:

- ik begrijp niet goed waarom de elektriciteitsaansluiting van de koelkast van boven is, en dan nog zo kort is. Voor mij was dit geen probleem omdat ik nog een verlengkabel had maar ik snap niet goed waarom die aansluiting van boven de koelkast begint en dan nog zo kort is...

- Ik had gehoopt dat die 0 zone toch wel beter regelbaar was. Hij volgt gewoon de algemene temperatuurinstelling van de koelkast, zijnde telkens enkele graadjes lager.

- het opendeur alarm is niet luid genoeg. Ik hoor dat gezoem zelfs nauwelijks tot niet als ik in de woonkamer zit.

- Ik vind de gebruikshandleiding niet kwalitatief. Er is één gebruikshandleiding voor tientallen producten, waarbij alle eigenschappen van de producten door mekaar staan. Het lijkt mij gebruiksvriendelijker om een handleiding mee te geven die specifiek voor dit product is.

dan over de 4 scores namelijk gebruiksgemak, vormgeving, duurzaamheid en geluidsniveau:

Qua gebruiksgemak is de LG GBB 539 NSCFE zeker ok, de handgrepen om de koelkast te openen zijn zeer comfortabel waardoor het openen van de koelkaast zeer aangenaam is. De vormgeving valt ook goed mee gelet op het feit dat de koelkast in inox is. Ik heb hem nog maar een paar dagen en ondertussen hangt hij al vol magneten. LG belooft 10 jaar garantie op bepaalde onderdelen van de koelkast dus ik veronderstel dat de duurzaamheid ook wel uitstekend is. Ook is het een triple A +++ dus ik kan niet wachten om de verlaging op mijn energiefactuur te merken. Over het geluidsniveau heb ik zeker geen klagen, hij staat in de keuken en je hoort hem nauwelijks

conclusie: de koelkast is zeker OK al is hij ook niet echt "waw". Persoonlijk zou ik er geen 750 euro aan betaald hebben als er geen actie van LG was om er een gratis HOM BOT bij te krijgen (toeval wil nu juist dat ik zojuist een koelkast en een kuisrobot zocht... vandaar). Maar als die kuistrobot goed zal werken, beschouw ik deze aankoop zeker als een goede deal!

Eco Power 23-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Gekozen omwille van het uiterlijk, de A+++ de indeling van de koel/vries combinatie. Komt solide, deugdelijk en duurzaam over. Afwachten, slechts een paar dagen in ons bezit.

naamvdb1943 07-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Ik heb mijn mooie toestel pas sinds 6/1 in huis. Dus ontdek ik volop wat het allemaal te bieden heeft. Ik ben alleszins zeer tevreden over de indeling,zowel wat het koelkast gedeelte als het vries gedeelte betreft. Ik denk dat ik nog heel veel voordeel aan mijn nieuwe aanwinst ga hebben Wat ook niet onbelangrijk is: het is een +++ model dus het zuinige verbruik is voor mij een absoluut pluspunt.